piątek, 22 kwietnia 2016

Koralowy żakiet

Jak tylko zobaczyłam ten żakiet wiedziałam, że będzie moim ulubionym i już wiedziałam do czego go założę. Idealny do dżinsów, miętowej bluzeczki do tego trampki i kilka małych dodatków. Wiszące kolczyki to obowiązkowy akcent u mnie :) uwielbiam takie. Wszystko razem prezentuje się o tak






Kapelusz i torebka z frędzlami ostatnio też moja ulubiona idealnie pasuje do całości



żakiet Mochito 
kapelusz 
torebka
trampki
dżinsy
bluzka



pierścionek - haft koralikowy Hand Made
kolczyki Hand Made
naszyjnik rzemień szyty Hand Made Wioeltkowy Skrawek Nieba 


bransoletki Hand Made Wioletkowy Skrawek Nieba 


Coś czuję, że ten żakiecik będzie często gościć w moich stylizacjach. 

Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Wiola































3 komentarze:

  1. No pięknie:)
    Marzą mi się takie spodnie :) Pora na zakupy:)
    cudnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te kolorki! Wszystko idealnie i pięknie do siebie pasuje :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń